Наукова періодика України Наука і освіта


Андросович К. А. 
Аналіз результативності програми соціальної адаптації / К. А. Андросович // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_21
На основі результатів дослідження ефективності програми соціальної адаптації (251 учень ПТНЗ м. Київ, Бориспіль, Кіровоград) виявлено рівні сформованості показників тривожності, агресивності, фрустрації та ригідності. Наведено показники соціально-психологічної адаптації для респондентів з соціальним статусом "активні", "пасивні", "відторгнуті", "ізольовані", "в зоні ризику". Охарактеризовано зміни в показниках тривожності, ригідності та фрустрації для кожної з названих груп до і після тренінгів, зокрема на показники дезадаптивності, неприйняття інших, емоційного дискомфорту, домінування. Вміщено значний графічний матеріал щодо компаративного аналізу статистичних параметрів кожної з названих категорій учнів. Зазначено ефективність впливу тренінгових програм на певні категорії студентів професійних ліцеїв, що залежить від рівня успішності соціально-психологічної адаптації та певного соціального статусу. На основании результатов исследования эффективности программы социальной адаптации (251 ученик ПТУ г. Киев, Борисполь, Кировоград) выявлены уровни сформированности показателей тревожности, агрессивности, фрустрации и ригидности. Приведены показатели социально-психологической адаптации для респондентов с социальным статусом "активные", "пассивные", "отторгнутые", "изолированные", "в зоне риска". Охарактеризованы изменения в показателях тревожности, ригидности и фрустрации для каждой из названных групп до и после тренингов, в том числе на показатели дезадаптивности, неприятие других, эмоционального дискомфорта, доминирование. Помещен графический материал сравнительного анализа статистических параметров каждой из названных категорий учащихся. Указана эффективность воздействия тренинговых программ на определенные категории студентов профессиональных лицеев, зависящая от уровня успешности социально-психологической адаптации и соответствующего социального статуса.This article presents analysis of socio-psychological adaptation before and after implementation of the program developed by the author of the training sessions, which was included in the educational process of professional lyceum. Using mathematical analysis (t-Student’s test for dependent samples) confirmed the effectiveness of the program at significant level. Summarizing we can say that the training program contributes significantly to effective social and psychological adaptation of professional lyceum students.
  Повний текст PDF - 456.858 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андросович К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андросович К. А. Аналіз результативності програми соціальної адаптації / К. А. Андросович // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського