Наукова періодика України Наука і освіта


Фурман А. В. 
Теоретична модель гри як учинення / А. В. Фурман // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_19
Визначено чотири етапи методологічної схеми кожної повноцінної гри як учинення, як-от: ситуаційний етап ігрового вчинення – виникнення ігрового відношення; мотиваційний етап ігрового вчинення – формування поля або часопростору гри; дійовий етап ігрового вчинення – замикання гри в світі ігрової діяльності; післядіяльнісний етап ігрового учинення – рефлексія успішності/неуспішності гри. Сконструйовано теоретичну модель гри як онтофеноменологічної данності, виокремлено сутнісні атрибути ситуаційного та мотиваційного, вчинково-діяльнісного та післядіяльного етапів; сформовано відповідні кожному етапу фази: розмежування, роздвоєння людини, рефлексивне усвідомлення, внутрішнє перетворення непосильних людині речей і справ в «іграшки», внутрішня вмотивованість гри, самовідданість у побудові моделі гри, ігровий екстаз, оцінка успішності гри, самозвітування. Акцентовано увагу на інноваційному характері теоретичної моделі повного учинкового циклу, в якому названо основні диференційні ознаки за монадної самоорганізації.Определены четыре этапа методологической схемы каждой полноценной игры как совершения, а именно: ситуационный этап игрового совершения - возникновение игрового отношения; мотивационный этап игрового совершения – формирование поля или пространства-игры; действенный этап игрового совершения - замыкание игры в мире игровой деятельности; последеятельностный этап игрового совершения - рефлексия успешности/неуспешности игры. Сконструирована теоретическая модель игры как онтофеноменологическая данность; выделены сущностные атрибуты ситуационного и мотивационного поступков деятельностного и последеятельностного этапов; сформированы соответствующие каждому этапу фазы: разграничение, раздвоение человека, рефлексивное осознание, внутреннее преобразование непосильных человеку вещей и дел в "игрушки", внутренняя мотивированность игры, самоотверженность в построении модели игры, игровой экстаз, оценка успешности игры; самоотчетности. Акцентировано внимание на инновационном характере теоретической модели полного учинкового цикла, в котором названы основные дифференциальные признаки по монадной самоорганизации.Defined four stages each methodological scheme of taking a full game, such as: situational stage game commission - of the playing attitude; motivational phase gaming commission - the formation of timespace field or game; active phase commit gaming - game circuit in the world of play; pislyadiyalnisnyy phase commit a game - a reflection of the success / failure of the game.
  Повний текст PDF - 772.681 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фурман А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фурман А. В. Теоретична модель гри як учинення / А. В. Фурман // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського