Наукова періодика України Наука і освіта


Дудкіна К. А. 
Психологічні механізми впливу мультиплікації на емоційну сферу особистості дитини / К. А. Дудкіна // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_4
Обгрунтовано доцільність дослідження впливу мультиплікації на свідомість людини. Охарактеризовано основні теорії вивчення психологічної сутності емоцій: еволюційну, асоціативну, периферичну, психоаналітичну, когнітивну, пізнавальну, інформаційну та диференційну. Розкрито роль емоцій в житті людини від народження до старості, та їх роль в пізнавальних процесах. Описано механізми емоційної регуляції та структуру емоційної регуляції механізмів пізнавальної діяльності. Розглянуто чинники впливу мультиплікації на функції емоцій: аудіальну, візуальну та емоційно-гностичну. Особливу увагу приділено дослідженню емоціогенного ефекту мультфільмів.Обоснована целесообразность исследования влияния мультипликации на сознание человека. Охарактеризованы основные теории изучения психологической сущности эмоций: эволюционная, ассоциативная, периферическая, психоаналитическая, когнитивная, познавательная, информационная и дифференциальная. Раскрыта роль эмоций в жизни человека от рождения до старости, и их роль в познавательных процессах. Описаны механизмы эмоциональной регуляции и структура эмоциональной регуляции механизмов познавательной деятельности. Рассмотрены факторы влияния мультипликации на функции эмоций: аудиальную, визуальную и эмоционально-гностическую. Особое внимание уделено исследованию эмоциогенного эффекта мультфильмов. Grounded is the necessity of study of the effect of animation on the human mind. Characterized are the basic theory study of the psychological nature of emotion: evolutionary, associative, peripheral, psychoanalytic, cognitive, cognitive, informational and differential. Disclosed is the role of emotions in human life from birth and old age, and their role in cognitive processes. Described are the mechanisms of emotional regulation and structure of emotional regulation mechanisms of cognitive activity. Considered are the factors of influence on the function of multiplication emotions: auditory, visual, emotional and gnostic. Particular attention is paid to study the effect emotiogenic cartoons. Methods emotional regulation of teaching and learning activities and their characteristics are shown in table. Posted is the table relationship emotiogenic factors and motivational and volitional Gnostic and personality traits.
  Повний текст PDF - 444.177 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дудкіна К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дудкіна К. А. Психологічні механізми впливу мультиплікації на емоційну сферу особистості дитини / К. А. Дудкіна // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського