Наукова періодика України Наука і освіта


Якимчук Н. В. 
Відбір та організація навчального матеріалу для формування англомовної грама-тичної компетентності майбутніх філологів засобами інтерактивного навчання / Н. В. Якимчук // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_26
Висвітлено переваги інтерактивної методики навчання в умовах зміни традиційного навчально-виховного процесу. Проаналізовано способи організації граматичного матеріалу – концентричний, системний та функціональний. Обґрунтовано пріоритетність використання системно-функціональної організації граматичного матеріалу в межах комунікативно-когнітивного підходу до навчання. Визначено місце контексту в комунікативній ситуації та його різновиди – лінгвістичний та екстралінгвістичний, експліцитний та імпліцитний. Охарактеризовано текст як одиницю відбору навчального матеріалу та як комунікативний акт. Виділено фактори доцільності використання тексту як мовленнєвої одиниці для інтерактивного вивчення англомовної граматики. Сформовано критерії відбору мовленнєвого матеріалу для навчання граматиці іноземної мови. Особливу увагу приділено дотриманню критерію автентичності навчальних текстів.Освещены преимущества интерактивной методики обучения в условиях изменения традиционного учебно-воспитательного процесса. Проанализированы способы организации грамматического материала – концентрический, системный и функциональный. Обоснована приоритетность использования системно-функциональной организации грамматического материала в пределах коммуникативно-когнитивного подхода к обучению. Определено место контекста в коммуникативной ситуации и его разновидности – лингвистический и экстралингвистический, эксплицитный и имплицитный. Охарактеризован текст как единица отбора учебного материала и как коммуникативный акт. Выделены факторы целесообразности использования текста как речевой единицы для интерактивного изучения англоязычной грамматики. Сформированы критерии отбора речевого материала для обучения грамматике иностранного языка. Особое внимание уделено соблюдению критерия подлинности учебных текстов.Elucidated are the advantages of interactive teaching methods in a changing traditional educational process. Analyzed are the ways of organization of learning material – concentric, systematic and functional. Grounded is the priority use of systemic-functional grammar of material within the communicative-cognitive approach to learning. Determined is the place of context in communicative situation and its varieties – linguistic and extra linguistic, explicit and implicit. Characterized is the text as the unit of selection into educational material and as a communicative act. Highlighted are the factors of feasibility using text as a speech unit for interactive study of English grammar. Formed are the selection criteria speech materials for learning the grammar of a foreign language. Particular attention is given to compliance with the criteria of authenticity academic texts.
  Повний текст PDF - 465.651 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Якимчук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Якимчук Н. В. Відбір та організація навчального матеріалу для формування англомовної грама-тичної компетентності майбутніх філологів засобами інтерактивного навчання / Н. В. Якимчук // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського