Наукова періодика України Наука і освіта


Павлова В. В. 
Із досвіду організації науково-дослідницької діяльності майбутніх магістрів / В. В. Павлова // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_21
Висвітлено науково-дослідницьку діяльність магістрів як компонент майбутньої професійної компетентності. Обґрунтовано зв’язок науково-дослідницької роботи магістрантів з напрямками навчально-методичної та наукової роботи кафедр та баз дослідження. Визначено умови успішного оволодіння магістрантами навчальною програмою з підготовки фахівця. Детально розглянуто аспекти підготовки магістрантів до науково-дослідницької діяльності. Охарактеризовано компоненти професійної компетентності дослідника. Виокремлено компоненти дослідницької компетентності майбутнього фахівця. Розкрито потенціал проблемного навчання у формуванні комунікативної, дослідницької та інформаційної компетентності магістрантів. Значну увагу приділено відпрацюванню техніки ведення наукової дискусії.Освещена научно-исследовательская деятельность магистров как компонент будущей профессиональной компетентности. Обоснована связь научно-исследовательской работы магистрантов с направлениями учебно-методической и научной работы кафедр и баз исследования. Определены условия успешного овладения магистрантами учебной программой по подготовке специалиста. Подробно рассмотрены аспекты подготовки магистрантов к научно-исследовательской деятельности. Охарактеризованы компоненты профессиональной компетентности исследователя. Выделены компоненты исследовательской компетентности будущего специалиста. Раскрыт потенциал проблемного обучения в формировании коммуникативной, исследовательской и информационной компетентности магистрантов. Значительное внимание уделено отработке техники ведения научной дискуссии.Elucidated is the research and development activity as part of the future masters’ professional competence. Grounded is the interconnection between research work of graduate destinations teaching and research departments and research bases. Determined are the conditions for successful acquirement of masters’ curriculum. Considered are in detail aspects of the undergraduates in research activities. Characterized are the components of professional competence of the researcher. Components are pointed out future research competence expert. Unleash is the power of problem-based learning in shaping communication, research and information competency of undergraduates. Special attention is paid to working off vehicles driving scientific discussion.
  Повний текст PDF - 404.033 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Павлова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Павлова В. В. Із досвіду організації науково-дослідницької діяльності майбутніх магістрів / В. В. Павлова // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Павлова Валерія Валеріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського