Наукова періодика України Наука і освіта


Азаров І. С. 
Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх офіцерів збройних сил України / І. С. Азаров // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_13
Проаналізовано сутність та призначення компетентнісного підходу як орієнтиру та інструменту підготовки фахівців. Подано визначення поняття компетентнісного підходу та відзначено відсутність єдиного наукового підходу до пояснення поняття компетентності. Наголошено на тісному зв’язку феномену компетентності та певної професії. Розкрито сутність феномену професійної компетентності як інтегративної якості фахівця та мету професійної підготовки. Визначено перелік компетентностей, якими повинен оволодіти фахівець під час підготовки у військовому навчальному закладі. Виявлено проблеми в системі військової освіти та особливості формування нових компетентностей в сфері військової освіти. Відзначено потребу переходу до професійної армії для ефективного використання військових кадрів. Обґрунтовано потребу переорієнтації військової освіти від спрямування на інформацію до спрямування на формування вміння реагувати на проблеми та завдання.Проанализированы сущность и назначение компетентностного подхода как ориентира и инструмента подготовки специалистов. Дано определение понятия компетентностного подхода и отмечено отсутствие единого научного подхода к объяснению понятия компетентности. Отмечена тесная связь феномена компетентности и определенной профессии. Раскрыта сущность феномена профессиональной компетентности как интегративного качества специалиста и цели профессиональной подготовки. Определен перечень компетенций, которыми должен овладеть специалист при подготовке в военном учебном заведении. Выявлены проблемы в системе военного образования и особенности формирования новых компетенций в сфере военного образования. Отмечена потребность перехода к профессиональной армии для эффективного использования военных кадров. Обоснована необходимость переориентации военного образования от направления на информацию к направлению на формирование умения реагировать на проблемы и задачи.Analyzed are the essence and purpose of the competency approach as a guide and tool training. Posted is the definition of the competency approach and noted is the lack of a unified scientific approach to explaining the concept of competence. Emphasized is the close connection of the phenomenon of competence and a profession. Disclosed is the essence of the phenomenon of professional competence as an integrative professional quality and purpose of training. Determined is the list of competencies that should master during specialist training in military school. Detected are the problems in the system of military education and especially the formation of new competences in the field of military education. Noted is the need to transition to a professional army for the effective use of military personnel. Substantiates is the need for reorienting the military education of guidance on information to focus on forming the ability to respond to problems and challenges.
  Повний текст PDF - 403.918 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Азаров І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Азаров І. С. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх офіцерів збройних сил України / І. С. Азаров // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Азаров Іван Сергійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського