Наукова періодика України Наука і освіта


Тодорцева Ю. В. 
Основні напрямки роботи соціального педагога з обдарованими дітьми / Ю. В. Тодорцева // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 118-123 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_27
Розкрито основні напрями роботи соціального педагога з обдарованими дітьми в системі нетрадиційної розвиваючої освіти. Наведено таблицю сфер обдарованості дітей (інтелектуальна, академічних досягнень, творчості (креативності), спілкування, художньої діяльності, рухова та психосоціального розвитку сфери), визначено їх компоненти. Перераховано проблеми обдарованих дітей, представлено техніку викладання у вчителів, які пройшли спеціальну підготовку роботи з обдарованими дітьми, порівняно їх роботу з роботою звичайних вчителів. Наведено приклад роботи соціального педагога з батьками обдарованих дітей – тренінг взаємодії батьків і дітей "Вчимося розуміти один одного". З'ясовано, що робота з обдарованими дітьми не може повноцінно реалізуватись лише в системі традиційних методів виховання, обираючи як альтернативу інноваційні напрями розвиваючої освіти.Раскрыты основные направления работы социального педагога с одаренными детьми в системе нетрадиционного развивающего образования. Приведена таблица сфер одаренности детей (интеллектуальная, академических достижений, творчества (креативности), общения, художественной деятельности, двигательная и психосоциального развития сферы), определены их компоненты. Перечислены проблемы одаренных детей, представлена техника преподавания учителей, которые прошли специальную подготовку работы с одаренными детьми по сравнению их с работой обычных учителей. Приведен пример работы социального педагога с родителями одаренных детей – тренинг взаимодействия родителей и детей "Учимся понимать друг друга". Выяснено, что работа с одаренными детьми не может полноценно реализоваться только в системе традиционных методов воспитания, выбирая в качестве альтернативы инновационные направления развивающего образования.Discloses the main directions of the social educator with gifted children in the system of non-traditional, developmental education. Refer to the table fields of gifted children (intellectual, academic achievement, creativity (creativity), communication, artistic activity, motor and psychosocial development of the sphere), are defined by their components. Are issues of gifted children, teaching technique is presented from teachers who have been specially trained to work with gifted children compared with their normal work of teachers. An example of social educator with parents of gifted children – training interaction of parents and children “learn to understand each other”, embedded in “Mosaic” at children’s сenter “Sea” Odessa. Found that work with gifted children can not fully realized only in the system of traditional methods of education, choosing as an alternative to innovative areas of developmental education.
  Повний текст PDF - 426.48 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тодорцева Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тодорцева Ю. В. Основні напрямки роботи соціального педагога з обдарованими дітьми / Ю. В. Тодорцева // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 118-123 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тодорцева Юлія Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського