Наукова періодика України Наука і освіта


Сахарова В. В. 
Залучення іноземних студентів до створення полікультурного середовища / В. В. Сахарова // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_25
Визначено поняття "полікультурне середовище", що представлено із сформованими національними, релігійними, етнічними і загальнолюдськими цінностями, міжкультурними вміннями, що допомагає розуміти інші культури та толерантно ставитися до них, спроможне вести діалог культур на належному рівні. В контексті діалогу культур обгрунтовано важливість набуття необхідних знань щодо етносу та релігії інших країн, що зумовлює важливість полікультурного виховання. Визначено вплив полікультурного середовища на показники складових професійно-педагогічної культури іноземних студентів (етнічна складова: знання щодо відмінностей різних етносів, знання релігійних особливостей; комунікативна складова: вміння грамотно висловлювати свою думку, вміння вести діалог культур; особистісна складова: морально-етичні якості, творчість; поведінкова складова: тактовність, толерантність).Определено понятие "поликультурная среда", которое представлено со сложившимися национальными, религиозными, этническими и общечеловеческими ценностями, межкультурными умениями, что помогает понимать другие культуры и толерантно относиться к ним, способно вести диалог культур на должном уровне. В контексте диалога культур обоснована важность приобретения необходимых знаний по этносу и религии других стран, что подчеркивает важность поликультурного воспитания. Определено влияние поликультурной среды на показатели составляющих профессионально-педагогической культуры иностранных студентов (этническая составляющая: знания по различию разных этносов, знания религиозных особенностей; коммуникативная составляющая: умение грамотно выражать свою мысль, умение вести диалог культур; личностная составляющая: морально-этические качества, творчество; поведенческая составляющая: тактичность, толерантность).The notion of “multicultural environment”, which is represented with the existing national, religious, ethnic and universal values, intercultural skills, which helps to understand other cultures and to tolerate them, able to conduct a dialogue of cultures at the proper level. In the context of the dialogue of cultures proved the importance of acquiring necessary knowledge on religion and ethnic group other countries, emphasizing the importance of multicultural education. The influence of the multicultural environment on the performance of a professional and pedagogical culture of foreign students (ethnic component: knowledge of the difference of different ethnicities, religious backgrounds knowledge; communicative component: the ability to competently express their thoughts, the ability to conduct a dialogue of cultures; personal component: the moral and ethical quality, creativity, behavioral component: tact, tolerance).
  Повний текст PDF - 480.149 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сахарова .

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сахарова В. В. Залучення іноземних студентів до створення полікультурного середовища / В. В. Сахарова // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського