Наукова періодика України | Наука і освіта | ||
Бойченко О. В. Сутність поняття "підготовка майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін" на сучасному етапі / О. В. Бойченко // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_17 Проаналізовано сутність процесу підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін. Обгрунтовано думку про те, що процес удосконалення підготовки майбутніх вчителів може бути ефективним, якщо у процесі їх навчання застосувати активні методи, що сприятимуть формуванню їх професійних знань, умінь, навичок і будуть спрямовувати майбутніх фахівців на творчу самореалізацію в майбутній професійній діяльності. Проаналізовано наукову літературу, що дозволило виявити різні підходи до визначення понять "підготовка" та "професійна підготовка", з'ясувати зміст професійної освіти та виділити основні принципи системи професійної підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін.Проанализирована сущность процесса подготовки будущих учителей физико-математических дисциплин. Обосновано мнение о том, что процесс совершенствования подготовки будущих учителей может быть эффективным, если в процессе их обучения применять активные методы, способствующие формированию их профессиональных знаний, умений, навыков и будут направлять будущих специалистов на творческую самореализацию в будущей профессиональной деятельности. Осуществлен анализ научной литературы, что позволило выявить различные подходы к определению понятий "подготовка" и "профессиональная подготовка", выяснить содержание профессионального образования и выделить основные принципы системы профессиональной подготовки будущих учителей физико-математических дисциплин.Analyzed the essence of the process of preparation of future teachers of physical and mathematical sciences. The opinion that the process of improving the training of future teachers can be effective if in the process of learning to use active methods, contributing to the formation of their professional knowledge, skills and will guide future professionals for creative self-realization in the future professional activity. The analysis of the scientific literature, which revealed different approaches to the definition of the terms “training” and “training” to find out the content of vocational education and highlight the basic principles of training future teachers of physical and mathematical sciences. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бойченко О. В. Сутність поняття "підготовка майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін" на сучасному етапі / О. В. Бойченко // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |