Наукова періодика України Наука і освіта


Бетина А. О. 
Социальное пространство как условие развития социальной компетентности дошкольника / А. О. Бетина // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_5_4
Дано определение социальной компетентности как системы знаний, умений, навыков, а также определённых психологических характеристик личности, наличие которых позволяет дошкольнику адекватно взаимодействовать в социальной среде. Рассмотрены компоненты структуры социальной компетентности, условия её формирования. Изложены результаты исследования выраженности различных компонентов структуры социальной компетентности в трёх группах старших дошкольников (посещающих игровую комнату и детское дошкольное учреждение, и не посещающих ни одно из этих учреждений). Доказано, что выраженность компонентов в данных трёх группах отличается по количественным и качественным показателям. Для посещающих игровую комнату рекомендовано развивать коллективную направленность и коммуникативную компетентность, а для остальных двух групп разработать рекомендации по оптимизации условий данного социального пространства.Наведено визначення соціальної компетентності як системи знань, вмінь, навичок, а також певних психологічних характеристик особистості, наявність яких дозволяє дошкільнику адекватно взаємодіяти в соціальному середовищі. Розглянуто компоненти структури соціальної компетентності, умови її формування. Викладено результати дослідження виявлення різних компонентів структури соціальної компетентності в трьох групах старших дошкільнят (тих, що відвідують ігрову кімнату та дитячий дошкільний заклад, й тих, що не відвідують жоден з цих закладів). Доведено, що ступінь виявлення компонентів в цих трьох групах відрізняється за кількісними й якісними показниками. Для тих, хто відвідує ігрову кімнату, рекомендовано розвивати колективну спрямованість й комунікативну компетентність, а для решти двох груп розробити рекомендації з оптимізації умов цього соціального простору.It was given the definition of social competence as a system of knowledge, skills and certain psychological characteristics of the person, whose presence allows preschooler adequately interact in a social environment. Components of the structure of social competence, the conditions of its formation were considered. It was demonstrated the results of studying the expression of various components of the structure of social competence in three groups of senior preschool children (attending playroom, attending nursery and did not attend any of these institutions). It is proved that the expression of the components in these three groups differ in quantitative and qualitative indicators. For children visiting playroom recommended to develop a collective orientation and communicative competence, and for the other two groups to develop recommendations for optimizing the conditions of this social space.
  Повний текст PDF - 505.915 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бетина А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бетина А. О. Социальное пространство как условие развития социальной компетентности дошкольника / А. О. Бетина // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_5_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського