Наукова періодика України Наука і освіта


Кузьма-Качур М. І. 
Аналіз організаційно-методичної системи підготовки студентів педагогічних фа-культетів до краєзнавчої роботи в початковій школі / М. І. Кузьма-Качур // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_5_17
Відзначено, що у переліку навчальних дисциплін напряму підготовки «Початкова освіта» відповідно до Галузевого стандарту вищої освіти відсутні дисципліни, які несуть краєзнавче навантаження, окрім спецкурсу «Основи краєзнавства». Розглянуто вплив окремих навчальних дисциплін на краєзнавчу підготовку майбутнього вчителя початкової школи, особливу увагу зосереджено на змісті польової і педагогічної практики. Виявлено окремі недоліки традиційної методики підготовки фахівців до викладання природознавства. Проаналізовано методичні системи розвивальної орієнтації у початковій природничо-науковій освіті, а також діяльнісний підхід до навчання. Інтегроване об’єднання природничо-наукового і методичного рівнів розглянуто в рамках компетентнісного підходу. Рекомендовано вдосконалення змісту та використання активних методів навчання, форм і засобів підготовки студентів до краєзнавчої роботи в початковій школі.Отмечено, что в перечне учебных дисциплин направления подготовки «Начальное образование» в соответствии с Отраслевым стандартом высшего образования отсутствуют дисциплины, несущие краеведческую нагрузку, кроме спецкурса «Основы краеведения». Рассмотрено влияние отдельных учебных дисциплин на краеведческую подготовку будущего учителя начальной школы, особое внимание сосредоточено на содержании полевой и педагогической практики. Выявлены слабые стороны традиционной методики подготовки специалистов к преподаванию природоведения. Проанализированы методические системы развивающей ориентации в начальном естественнонаучном образовании, а также деятельностный подход к обучению. Интегрированное объединение естественнонаучного и методического уровней рассмотрено в рамках компетентностного подхода. Рекомендовано усовершенствование содержания и использование активных методов обучения, форм и способов подготовки студентов к краеведческой работе в начальной школе.It was noted that there is not any discipline, carrying a load of regional studies, in the list of training disciplines of the "Primary education" area in accordance with the branch standard of higher education, except the special course "Fundamentals of Local Lore". The influence of individual disciplines on the training of future elementary school teachers was examined, special attention was focused on the content of the field and pedagogical practice. The weaknesses of the traditional method of training for teaching natural history were identified. Methodical systems with developing orientation were analyzed in the initial science education, as well as activity-based approach to learning. Integrated association of science and methodological levels considered within the competence approach. Improvement of detention was recommended as well as the use of active learning methods, forms and methods of preparing students for the work of local history in elementary school.
  Повний текст PDF - 405.823 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кузьма-Качур М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кузьма-Качур М. І. Аналіз організаційно-методичної системи підготовки студентів педагогічних фа-культетів до краєзнавчої роботи в початковій школі / М. І. Кузьма-Качур // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_5_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кузьма-Качур Марія Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського