Наукова періодика України Наука і освіта


Кулакова Т. Б. 
Интеграция учебной и внеучебной деятельности в профессиональном воспитании студентов / Т. Б. Кулакова // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_5_12
Отражено современное понимание воспитания как процесса индивидуально-личностного становления на основе событийности, надситуативной и неадаптивной активности, педагогического взаимодействия. Выдвинуто предположение об эффективности осуществления профессионального воспитания студентов в процессе аудиторной работы, во внеаудиторной деятельности и в процессе их интеграции. Раскрыта суть термина «интеграция» как стороны процесса развития, связанной с объединением в целое ранее разнородных частей и элементов социокультурной системы, для сохранения необходимых предпосылок её воспроизведения. Предложено использование системно-интегративного подхода в процессе профессионального воспитания студентов. Сделан вывод о необходимости разработки технологий деятельности студентов, направленной на творческую самореализацию в профессии, развитие способности самоопределяться в социуме, культуре, выстраивать карьерную стратегию.Відображено сучасне розуміння виховання як процесу індивідуально-особистісного становлення на основі подійності, надситуативної і неадаптивної активності, педагогічної взаємодії. Висунуто припущення про ефективність здійснення професійного виховання студентів в процесі аудиторної роботи, в позааудиторній діяльності та в процесі їх інтеграції. Розкрито сутність терміну «інтеграція» як частини процесу розвитку, пов’язаної з об’єднанням раніше різнорідних частин та елементів соціокультурної системи, для збереження необхідних передумов її відтворення. Запропоновано використання системно-інтегративного підходу в процесі професійного виховання студентів. Зроблено висновок про необхідність розробки технологій діяльності студентів, скерованої на творчу самореалізацію в професії, розвиток здатності до самовизначення в соціумі, культурі, вибудовування кар’єрної стратегії.It is reflected the current understanding of education as a process of individual and personal formation based on eventness, suprasituational and nonadaptive activity, pedagogical interaction. Was suggested the supposition about effectiveness of students vocational training in the classroom work, in extracurricular activities and in the process of their integration. The essence of the term "integration" was disclosed as the side of development process associated with the union in the whole previously disparate parts and elements of social-cultural system, to maintain the necessary prerequisites to its reproduction. Was proposed using of system-integrative approach in the professional education of students. It is concluded that there is the need to develop technology of students activities, aimed at creative self-realization in profession, developing the ability to define themselves in society, culture, and building a career strategy.
  Повний текст PDF - 368.027 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кулакова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кулакова Т. Б. Интеграция учебной и внеучебной деятельности в профессиональном воспитании студентов / Т. Б. Кулакова // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_5_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського