Наукова періодика України Наука і освіта


Дегірменджі Е. В. 
Емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробації / Е. В. Дегірменджі // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_5
Викладено результати емпіричного дослідження з апробації розробленого авторами емоційно-комунікативного методу інтенсивного навчання студентів іноземної мови. Відзначено, що у ході проведення дослідження відбиралися студенти-першокурсники з низьким рівнем володіння іноземною мовою, які пройшли попереднє тестування, за результатами якого було виділено чотири індивідуально-психологічні типи щодо оволодіння іноземною мовою. Наведено характеристики представників всіх чотирьох типів студентів (мотиваційного, емоційного, комунікативного та інтелектуального). Досліджено психологічні детермінанти успішності оволодіння іноземною мовою, задля чого застосовано множинний регресійний аналіз. За даними аналізу встановлено, що пізнавальний мотив та оцінка рівня досягнутих результатів відіграє вирішальну роль в процесі оволодіння іноземною мовою в рамках інтенсивного навчання. Встановлено, що в процесі апробації емоційно-комунікативного методу більшість студентів експериментальних груп освоїли базовий рівень володіння іноземною мовою краще від студентів, що навчалися за іншими методиками.Изложены результаты эмпирического исследования по апробации разработанного авторами эмоционально-коммуникативного метода интенсивного обучения студентов иностранному языку. Отмечено, что при проведении исследования отбирались студенты-первокурсники с низким уровнем владения иностранным языком, которые прошли предварительное тестирование, по результатам которого было выделено четыре индивидуально-психологических типа по овладению иностранным языком. Приведены характеристики представителей всех четырёх типов студентов (мотивационного, эмоционального, коммуникативного и интеллектуального). Исследованы психологические детерминанты успешности овладения иностранным языком, для чего применён множественный регрессионный анализ. По данным анализа установлено, что познавательный мотив и оценка уровня достигнутых результатов играет решающую роль в процессе овладения иностранным языком в рамках интенсивного обучения. Установлено, что в процессе апробации эмоционально-коммуникативного метода большинство студентов экспериментальных групп освоили базовый уровень владения иностранным языком лучше, чем студенты, которые обучались по другим методикам.Shown the results of empirical research on testing developed by the authors emotionally intense communicative method of teaching students a foreign language. Noted that in the study were selected first-year students with low language proficiency, who passed preliminary tests, the results of which allowed to allocate four individual psychological types for the acquisition of a foreign language. Shown the characteristics of representatives of all four types of students (motivational, emotional, communicative and intellectual). Studied the psychological determinants of the success in a foreign language learning, to which is applied a multiple regression analysis. According to the analysis found that cognitive motive and evaluation of progress plays a crucial role in the process of learning a foreign language as a part of intensive training. It was established that in the process of testing the emotive-communicative approach most students of experimental groups have mastered the basic level of foreign language better than students taught by other methods.
  Повний текст PDF - 389.622 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дегірменджі Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дегірменджі Е. В. Емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробації / Е. В. Дегірменджі // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського