Наукова періодика України Наука і освіта


Гузенко В.А. 
Психологічна діагностика для соціальних працівників: роль, місце, проблеми та специфіка викладання / В.А. Гузенко, Ю. В. Тодорцева // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_4
Зосереджено увагу на проблемі розробки та адаптації психологічних тестів, їх сертифікації та систематизації. Для студентів одним з найважливіших завдань у ході вивчення курсу «Психодіагностика» названо формування психологічного мислення, психологічної культури, глибокого розуміння законів і понять психодіагностики. Відображено основні завдання вивчення дисципліни, структуру операційних цілей для проектування навчально-виховного процесу, логіку і структуру курсу «Психодіагностика» для соціальних працівників. Розкрито зміст блоку практичних занять, розробленого авторами, охарактеризовано основні етапи практичної підготовки студентів. Підкреслено необхідність формування самостійності та незалежності професійного мислення, професійної ініціативи та морально-етичних якостей майбутнього соціального працівника.Сосредоточено внимание на проблеме разработки и адаптации психологических тестов, их сертификации и систематизации. Для студентов одной из наиболее важных задач при изучении курса «Психодиагностика» названо формирование психологического мышления, психологической культуры, глубокого понимания законов и понятий психодиагностики. Отражены основные задачи изучения дисциплины, структура операционных целей для проектирования учебно-воспитательного процесса, логика и структура курса «Психодиагностика» для социальных работников. Раскрыто содержание блока практических занятий, разработанного авторами, охарактеризованы основные этапы практической подготовки студентов. Подчёркнута необходимость формирования самостоятельности и независимости профессионального мышления, профессиональной инициативы и морально-этических качеств будущего социального работника.Focused attention on the problem of developing and adapting of psychological tests, their certifications and systematization. For students one of the most important tasks in the "Psychodiagnostics" course studying called the formation of psychological thinking, psychological culture, a deep understanding of the laws and concepts of psychological diagnostics. Displayed the main task of studying the discipline, the structure of operational targets for the design of the educational process, the logic and structure of the course "Psychodiagnostics" for social workers. Explained the content of a practical block, developed by the authors, described the main stages of the practical training of students. Stressed the necessity of the formation of professional autonomy and independence of thought, initiative and professional ethical attitudes of future social workers.
  Повний текст PDF - 410.09 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гузенко В.
  • Тодорцева Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гузенко В.А. Психологічна діагностика для соціальних працівників: роль, місце, проблеми та специфіка викладання / В.А. Гузенко, Ю. В. Тодорцева // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тодорцева Юлія Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського