Наукова періодика України Наука і освіта


Юнг Н. В. 
Особливості структури рис особистості педагога-менеджера / Н. В. Юнг, О. Д. Вішталенко // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_58
Розглянуто питання впровадження педагогічного менеджменту. Проведено емпіричне дослідження, що спрямоване на виявлення індивідуально-психологічних особливостей, які визначають професійну успішність педагогів-менеджерів. Зазначено, що нейротизм має лінійно зворотні зв’язки з показниками поведінки на соціально корисні контакти, а екстраверсія – лінійно прямі зв’язки. Виявлено, що найбільш значущим параметром соціально-корисних взаємодій для групи успішних менеджерів є абсолютна орієнтація на професію, що призводить до зниження кругозору та участі в житті суспільства. Обгрунтовано, що для групи неуспішних менеджерів більше значення має участь у житті суспільства ніж професійні контакти. Наведено психологічні характеристики, які притаманні успішному або неуспішному педагогу-менеджеру. Рассмотрено внедрение педагогического менеджмента. Проведено эмпирическое исследование, направленное на выявление индивидуально- психологических особенностей, которые определяют профессиональную успешность педагогов-менеджеров. Отмечено, что нейротизм имеет линейно обратные связи с показателями поведения на социально полезные контакты, а экстраверсия – линейно прямые связи. Выявлено, что наиболее значимым параметром социально-полезных взаимодействий группы успешных менеджеров является абсолютная ориентация на профессию в ущерб росту кругозора и участия в жизни общества. Обосновано, что для группы неуспешных менеджеров большее значение имеет участие в жизни общества в ущерб профессиональным контактам. Даны психологические характеристики, которые присущи успешному или неуспешному педагогу-менеджеру.Considered the introduction of pedagogical management. Conducted an empirical study aimed at identifying the individual psychological characteristics that determine the success of professional educators managers. Noted that neuroticism has a linear feedback with indicators on the social behavior of useful contacts and extraversion – linear direct links. Revealed that the most important parameter socially useful interactions group of successful managers is the absolute orientation of the profession to the detriment of the growth outlook and participation in society. It is proved that for a group of unsuccessful managers greater importance is the participation in society at the expense of professional contacts. Described psychological characteristics that are inherent to a successful or unsuccessful teacher-manager.
  Повний текст PDF - 701.064 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Юнг Н.
  • Вішталенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Юнг Н. В. Особливості структури рис особистості педагога-менеджера / Н. В. Юнг, О. Д. Вішталенко // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_58.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського