Наукова періодика України Наука і освіта


Шевцова Н. П. 
Влияние педагогической позиции воспитателя дошкольного учебного заведения на характер взаимодействия с детьми и родителями / Н. П. Шевцова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_56
Освещена актуальность проблемы взаимодействия педагога дошкольного учреждения с детьми и родителями. Проанализировано определение «профессиональная позиция воспитателя». Проведены параллели между разными стилями педагогического общения и особенностями самоактуализации. Раскрыты проявления конфликтности и их различия у воспитателей с разным стилем педагогического общения. Обосновано, что в педагогической позиции воспитателей доминирует установка на оценку и характеристику ребенка с точки зрения его успешности и всестороннего развития. Определено влияние уровня и типа образования воспитателя на его позицию и отношение к детям. Изучена роль профессиональной позиции воспитателя в выяснении сознательности выбора деятельности педагога и сформированости его профессиональных установок и ценностей. Висвітлено актуальність проблеми взаємодії педагога дошкільного закладу з дітьми та батьками. Проаналізовано визначення «професійна позиція вихователя». Проведено паралелі між різними стилями педагогічного спілкування та особливостями самоактуалізації. Розкрито прояви конфліктності та їх відмінності у вихователів з різним стилем педагогічного спілкування. Обґрунтовано, що в педагогічній позиції вихователів домінує установка на оцінювання та характеристику дитини з точки зору його успішності і всебічного розвитку. Визначено вплив рівня і типу освіти вихователя на його позицію і ставлення до дітей. Вивчено роль професійної позиції вихователя у з'ясуванні свідомості вибору діяльності педагога і сформованості його професійних установок і цінностей.Lit urgency of preschool teacher interaction with children and parents. Analyzed the definition of «professional educator position». Drawing parallels between the different styles of communication and pedagogical features of self-actualization. Disclosed manifestations of conflict and differences in teachers with different pedagogical style of communication. It is proved that in teaching positions educators installation dominates the evaluation and characterization of the child in terms of its success and comprehensive development. The effect of the level and type of education educator at his position and attitude towards children. Studied the role of the professional educator positions in asking a conscious choice of the teacher and the formation of his professional attitudes and values.
  Повний текст PDF - 388.266 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевцова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевцова Н. П. Влияние педагогической позиции воспитателя дошкольного учебного заведения на характер взаимодействия с детьми и родителями / Н. П. Шевцова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_56.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського