Наукова періодика України Наука і освіта


Савінова Н. В. 
Теорія мовленнєвої діяльності у площині логопедичного впливу / Н. В. Савінова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_41
Наголошено на пріоритетному значенні проблеми адаптації дітей з порушеннями мовлення до умов загальноосвітньої школи. Обгрунтовано, що для процесу організації диференційованої логопедичної корекції важливе значення має сучасне психологічне тлумачення мовлення як засобу спілкування та свідомої діяльності. Здійснено класифікацію логопедичної корекції. Наведено структуру мовленнєвої діяльності. Відзначено мотиваційно-збуджувальний, орієнтовно-дослідницький (аналітико-синтетичний) та виконавчий рівні. Доведено, що професійна компетентність вчителя-логопеда визначається характером взаємодії з усіма учасниками корекційно-освітнього процесу: дітьми-логопатами, педагогами та батьками. Отмечено приоритетное значение проблемы адаптации детей с нарушениями речи в условиях общеобразовательной школы. Обосновано, что для процесса организации дифференцированной логопедической коррекции важное значение имеет современное психологическое толкование речи как средства общения и сознательной деятельности. Осуществлена классификация логопедической коррекции. Представлена структура речевой деятельности. Отмечены мотивационно-возбуждающий, ориентировочно- исследовательский (аналитико-синтетический) и исполнительный уровни. Доказано, что профессиональная компетентность учителя-логопеда определяется характером взаимодействия со всеми участниками коррекционно-образовательного процесса: детьми-логопатами, педагогами и родителями. Noted the priority of the problem of adaptation of children with speech disorders in conditions of secondary school. It is proved that for the process of organizing differentiated speech therapist correction important contemporary psychological interpretation of speech as a means of communication and conscious activity. Categorization speech therapist correction. Presented by the structure of speech activity. Noted motivational and exciting, tentatively. Research (analytical and synthetic) and executive levels. We prove that the professional competence of the teacher-speech therapist determined by the nature of interaction with all participants correctional educational process lalopathy children, teachers and parents.
  Повний текст PDF - 377.693 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Савінова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Савінова Н. В. Теорія мовленнєвої діяльності у площині логопедичного впливу / Н. В. Савінова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_41.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Савінова Наталія Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського