Наукова періодика України Наука і освіта


Резван О. О. 
Рефлексія рівня готовності до професійної діяльності в іноземних студентів вищих технічних закладів освіти / О. О. Резван // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_40
Зауважено, що одним з важливих питань сучасної української вищої школи є питання підготовки іноземних громадян, надання їм високоякісної освіти та сприяння підвищенню кількості іноземних громадян, що бажають навчатися в Україні. Розкрито сутнісний зміст поняття «професійна підготовка», що полягає у процесі формування сукупності спеціальних знань, вмінь, навичок, якостей і трудового досвіду, що забезпечують можливість успішної роботи з певної професії. Деталізовано відмінності дефініцій «підготовка» і «готовність». Перераховано основні компоненти професійної підготовки. Виділено базові напрями розробки проблеми рефлексії та виділено концепцію рефлексії, що характерна для навчання іноземних студентів. Акцентовано увагу, що розвиток рефлексивних якостей у студентському віці дозволяє особистості відчувати та регулювати рівень професійних вмінь та моделювати подальшу діяльність з урахуванням здобутків та помилок. Отмечено, что одним из важных вопросов современной украинской высшей школы является вопрос подготовки иностранных граждан, предоставление им высококачественного образования и содействие повышению количества иностранных граждан, желающих учиться в Украине. Раскрыто сущностное содержание понятия «профессиональная подготовка», которая заключается в процессе формирования совокупности специальных знаний, умений, навыков, качеств и трудового опыта, обеспечивающих возможность успешной работы по определенной профессии. Детализированы различия дефиниций «подготовка» и «готовность». Перечислены основные компоненты профессиональной подготовки. Выделены базовые направления разработки проблемы рефлексии и выделена концепция рефлексии, которая характерна для обучения иностранных студентов. Акцентировано внимание, что развитие рефлексивных качеств в студенческом возрасте позволяет личности чувствовать и регулировать уровень профессиональных умений и моделировать дальнейшую деятельность с учетом достижений и ошибок.Noticed that one of the important issues in modern Ukrainian higher education is the issue of training foreign nationals providing them quality education and to promote the number of foreign citizens wishing to study in Ukraine. Discloses the essential content of the concept «training», which is in the process of collection of special knowledge, skills, qualities and work experience, enabling the success of a particular occupation. Detailed definitions of differences «training» and «ready». Are the main components of training. Allocated basic directions of development problems are highlighted in the concept of reflection and reflection, which is typical for foreign students. The attention that the development of reflective qualities in the student's age allows the person to feel and adjust the level of professional skills and simulate future activities taking into account the achievements and mistakes.
  Повний текст PDF - 404.417 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Резван О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Резван О. О. Рефлексія рівня готовності до професійної діяльності в іноземних студентів вищих технічних закладів освіти / О. О. Резван // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Резван Оксана Олексіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського