Наукова періодика України Наука і освіта


Погоріла С. Г. 
Педагогічні умови формування магістрів з економіки та підприємництва як май-бутніх викладачів вищої школи / С. Г. Погоріла // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_39
Висвітлено поняття «педагогічні умови» в загальному контексті та у світлі формування магістрів з економіки та підприємництва як особливості організації навчально-виховного процесу, що забезпечують цілісність становлення магістрів, сприяють їх всебічному та гармонійному розвитку. Зауважено, що готовність до професійно-педагогічної діяльності передбачає визначення тих педагогічних умов, які б забезпечили її ефективність. Досліджено структуру педагогічної діяльності. Перелічено провідні педагогічні умови, розглянуто основні функції науково-педагогічного працівника. Виділено мотиви професійно-педагогічної діяльності, серед яких головними названо пізнавальний інтерес і бажання досконало опанувати майбутню спеціальність. Освещено понятие «педагогические условия» в общем контексте и в свете формирования магистров по экономике и предпринимательству как особенности организации учебно-воспитательного процесса, обеспечивающие целостность становления магистров, способствуют их всестороннему и гармоничному развитию. Отмечено, что готовность к профессионально-педагогической деятельности предполагает определение тех педагогических условий, которые бы обеспечили ее эффективность. Исследована структура педагогической деятельности. Перечислены ведущие педагогические условия, рассмотрены основные функции научно-педагогического работника. Выделены мотивы профессионально-педагогической деятельности, среди которых главными названы познавательный интерес и желание в совершенстве овладеть будущей специальностью.Lit the concept of «pedagogical conditions» in the general context and in the light of the formation of masters in economics and entrepreneurship , especially as the organization of the educational process to ensure the integrity of becoming masters, promote their full and harmonious development. Noted that the willingness to professional-pedagogical activity involves the identification of those pedagogical conditions that would ensure its effectiveness. Investigated the structure of educational activities. Listed leading pedagogical conditions considered core functions of research and teaching employee. Allocated motives vocational and educational activities, among which the principal called cognitive interest and desire to master the future specialty.
  Повний текст PDF - 397.268 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Погоріла С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Погоріла С. Г. Педагогічні умови формування магістрів з економіки та підприємництва як май-бутніх викладачів вищої школи / С. Г. Погоріла // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Погоріла Світлана Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського