Наукова періодика України Наука і освіта


Листопад О. А. 
Діагностування творчого потенціалу особистості дитини / О. А. Листопад // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_30
Досліджено творчий потенціал особистості як ядро креативної обдарованості і розвиненість інтуїції та уяви. Зауважено, що дитина з високим творчим потенціалом вимагає створення особливих психолого-педагогічних умов для свого навчання і розвитку, а не усередненої освіти. Акцентовано увагу на необхідності вироблення критеріїв діагностування творчого потенціалу особистості дитини. Розглянуто лонгітюдне дослідження творчого потенціалу, що передбачає тривале систематичне вивчення одних і тих самих піддослідних, яке надає можливість визначати діапазон вікової та індивідуальної мінливості фаз життєвого циклу людини. Виділено інструментальні та мотиваційні ознаки творчого потенціалу особистості. Підкреслено роль комплексного підходу до ідентифікації дітей з високим творчим потенціалом, що не обмежується психометричними тестами та оцінкою коефіцієнта IQ.Исследован творческий потенциал личности как ядро креативной одаренности и развитость интуиции и воображения. Отмечено, что ребенок с высоким творческим потенциалом требует создания особых психолого-педагогических условий для своего обучения и развития, а не усредненного образования. Акцентировано внимание на необходимости выработки критериев диагностирования творческого потенциала личности ребенка. Рассмотрено лонгитюдное исследование творческого потенциала, предполагающее длительное систематическое изучение одних и тех же испытуемых, которое дает возможность определять диапазон возрастной и индивидуальной изменчивости фаз жизненного цикла человека. Выделены инструментальные и мотивационные признаки творческого потенциала личности. Подчеркнута роль комплексного подхода к идентификации детей с высоким творческим потенциалом, который не ограничивается психометрическими тестами и оценкой коэффициента IQ.Studied creative potential of the individual as the core of the creative talent and the development of intuition and imagination. It is noticed that a child with high creative potential requires the creation of special psycho-pedagogical conditions for their learning and development, rather than average education. The attention is focused on the need to develop criteria for the diagnosis of creativity of the child. Disclosed longitude study creativity involves long systematic study the same subjects, which enables you to define a range of age and individual variability phases of the life cycle. Allocated instrumental and motivational signs of creative potential. Emphasized the role of an integrated approach to the identification of children with high creative potential, which is not limited to psychometric tests and assessment ratio IQ.
  Повний текст PDF - 373.188 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Листопад О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Листопад О. А. Діагностування творчого потенціалу особистості дитини / О. А. Листопад // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Листопад Олексій Анатолійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського