Наукова періодика України Наука і освіта


Лисенкова І. П. 
Використання арт-терапевтичних методик у роботі з дітьми передшкільного віку із затримкою психічного розвитку / І. П. Лисенкова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 95-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_29
Досліджено вплив арт-терапії на рівень соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку. Висвітлено методи арт-терапії, що можуть збагатити зміст виховної роботи – музико-, казко-, ізо- та ігротерапія. Висловлено думку, що заняття з елементами казкотерапії сприяють розвитку мови дитини і психічному розвитку в цілому. З’ясовано, що прослуховування музики має стимулювати молодшого школяра із затримкою психічного розвитку до створення власного творчого продукту, оскільки це пов’язано з емоційно-образною сферою. Розкрито значення ігрової терапії як психокорекційне використання гри з метою підвищення рівня сформованості соціально-педагогічної підтримки молодшого школяра із затримкою психічного розвитку.Исследовано влияние арт-терапии на уровень социально-педагогической поддержки детей с задержкой психического развития. Освещены методы арт-терапии, которые могут обогатить содержание воспитательной работы – музыко-, сказко-, изо- и игротерапия. Высказано мнение, что занятия с элементами сказкотерапии способствуют развитию речи ребенка и психическому развитию в целом. Выяснено, что прослушивание музыки должно стимулировать младшего школьника с задержкой психического развития к созданию собственного творческого продукта, поскольку это связано с эмоционально-образной сферой Раскрыто значение игровой терапии как психокоррекционное использование игры с целью повышения уровня сформированности социально-педагогической поддержки младшего школьника с задержкой психического развития.Investigated the effectiveness of art therapy on the level of socio-educational support for children with mental retardation. Illuminated art therapy techniques that can enrich the educational work – music therapy, tale therapy, art therapy and game therapy. Suggested that studies with tale therapy elements contribute to the development of speech and mental development of the child as a whole. Found that listening to music should encourage younger schoolboy with mental retardation to create their own creative product, as it is associated with emotional- shaped sphere. The significance of play therapy as a psycho-use game to improve the level of formation of socio- pedagogical support young student with mental retardation.
  Повний текст PDF - 368.781 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лисенкова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лисенкова І. П. Використання арт-терапевтичних методик у роботі з дітьми передшкільного віку із затримкою психічного розвитку / І. П. Лисенкова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 95-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лисенкова Ірина Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського