Наукова періодика України Наука і освіта


Лісовська Т. А. 
Розвиток творчих здібностей старших дошкільників у процесі музично-імпровізаторської діяльності / Т. А. Лісовська // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 93-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_28
Розкрито змістову сутність понять «творчість» та «творчі здібності» у процесі музично-імпровізаторської діяльності старших дошкільників. Досліджено мотивацію музично-творчої діяльності та формування в старшому дошкільному віці пізнавального інтересу до музики, який переростає в прагнення до власної імпровізації, нової музичної інформації, бажання експериментувати зі звуками. Встановлено, що вікові можливості дітей та рівень їх художньої культури дозволяють встановити зв'язок музики з літературою, живописом, театром. Зауважено, що спрямованість на результат, створення зрозумілого і виразного образу, прагнення отримати схвалення глядачів свідчать про те, що участь в музично-імпровізаторській діяльності стає для дитини не грою, а художньою творчістю. Раскрыта содержательную сущность понятий «творчество» и «творческие способности» в процессе музыкально-импровизаторский деятельности старших дошкольников. Исследованы мотивация музыкально-творческой деятельности и формирование в старшем дошкольном возрасте познавательного интереса к музыке, который перерастает в стремление к собственной импровизации, новой музыкальной информации, желанию экспериментировать со звуками. Установлено, что возрастные возможности детей и уровень их художественной культуры позволяют установить связь музыки с литературой, живописью, театром. Отмечено, что направленность на результат, создание понятного и выразительного образа, стремление получить одобрение зрителей свидетельствуют о том, что участие в музыкально-импровизаторской деятельности становится для ребенка не игрой, а художественным творчеством.Disclosed conceptual essence «creativity and «creativity» in the musical- improvisatory activities older preschoolers. Investigated motivation musical creative activity and the formation of the senior preschool age cognitive interest in music, which develops into a desire to own improvisation to new musical information to the desire to experiment with sounds. Found that opportunities for children age and their level of artistic culture allow connection of music with literature, painting, and theater. Noted that the focus on the result, the creation of a clear and expressive way, the desire to obtain the approval of the audience suggests that participation in musical and improvisational activity becomes child's play, and artistic creativity.
  Повний текст PDF - 353.273 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лісовська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лісовська Т. А. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників у процесі музично-імпровізаторської діяльності / Т. А. Лісовська // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 93-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лісовська Тетяна Адамівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського