Наукова періодика України Наука і освіта


Бринза І. В. 
Особливості динаміки змін особистісних сенсів студентів / І. В. Бринза // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_10
Проаналізовано поняття «свідомість» та її компоненти. Розглянуто розуміння особистісного сенсу як складової індивідуальної свідомості. Зазначено, що первинна психодіагностика, вивчення та корекція особистісних сенсів стають вирішальними в психологічному супроводі студентів на всьому етапі навчання. Наведено результати емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення динаміки змін особистісних сенсів студентів. З'ясовано, що зміни, які відбуваються у професійному навчанні студента (етап професійного становлення), спричиняють зміни в сенсовій сфері самосвідомості і, перш за все, особистісних сенсів (екзистенційних, навчальних, саморозвитку). Проанализировано понятие «сознание» и его компоненты. Рассмотрено понимание личностного смысла как составляющей индивидуального сознания. Отмечено, что первичная психодиагностика, изучение и коррекция личностных смыслов становятся решающими в психологическом сопровождении студентов на всем этапе обучения. Представлены результаты эмпирического исследования, направленного на изучение динамики изменений личностных смыслов студентов. Выяснено, что изменения, которые происходят в профессиональном обучении студента (этап профессионального становления), приводят к изменению в смысловом сфере самосознания и, прежде всего, личностных смыслов (экзистенциальных, учебных, саморазвития).Analyzed the concept of «consciousness» and its components. Considered understanding of personal meaning as a component of individual consciousness. Noted that the primary psychological testing, examination and correction of personal meanings becomes crucial psychologically accompanied the students on all learning stage. Presented results of empirical research aimed at studying the dynamics of changes in students' personal meanings. Found that the changes that occur in the professional training of students (step professional development) lead to a change in the semantic field of consciousness and, above all, personal meanings (existential, training, self-development).
  Повний текст PDF - 422.207 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бринза І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бринза І. В. Особливості динаміки змін особистісних сенсів студентів / І. В. Бринза // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського