Наукова періодика України Наука і освіта


Скоромна М. В. 
Роль культури почуттів у професійній діяльності вчителя / М. В. Скоромна // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 210-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_56
Викладено концептуальні розбіжності у дослідженні проблеми культури почуттів учителя, яку у вітчизняному педагогічному дискурсі в основному досліджували в аспекті складової професійної культури. Зроблено компаративний аналіз понять "культура почуттів учителя", "емоційна культура вчителя". Виокремлено три концептуальні положення розгляду концепту "емоційна культура" вітчизняними науковцями в особистісному сенсі, як частину педагогічного іміджу та як інтегративну якість особистості. На підставі пілотажного дослідження з’ясовано розуміння студентами понять "почуття" і "емоції" та значення емоційної культури і культури почуттів у професійній діяльності: визначено поверхневість знань щодо розуміння сутності цих понять у більшості респондентів, низький рівень розуміння значення сформованості культури почуттів у майбутній професійній діяльності. Изложены концептуальные различия в исследовании проблемы культуры чувств учителя, которую в отечественном педагогическом дискурсе в основном исследовали в аспекте составляющей профессиональной культуры. Сделан компаративный анализ понятий "культура чувств учителя", "эмоциональная культура учителя". Выделены три концептуальные положения рассмотрения концепта "эмоциональная культура" отечественными ученими в личностном смысле, как часть педагогического имиджа и как интегративное качество личности. На основании результатов пилотажного исследования вияснены различия в понимании студентами понятий "чувства" и "эмоции", а также значение эмоциональной культуры и культуры чувств в профессиональной деятельности: отмечена поверхностность знаний и понимания сущности этих понятий у значительной части респондентов, низкий уровень понимания значения сформированности культуры чувств в будущей профессиональной деятельности. The article considers the role of feelings culture in teacher’s professional activity; the essence of the concepts “teachers’ feelings culture”, emotional culture of teacher”; proving of the necessity of forming future teachers’ feelings culture during their studying at a higher educational institution.
  Повний текст PDF - 410.644 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скоромна М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скоромна М. В. Роль культури почуттів у професійній діяльності вчителя / М. В. Скоромна // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 210-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_56.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Скоромна Маріанна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського