Наукова періодика України Наука і освіта


Курлат А. М. 
Совершенствование подготовки будущих педагогов к решению задач межуровневой преемственности (дошкольного и начального школьного) образования / А. М. Курлат // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 177-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_47
Освещены результаты анкетирования студентов Приднестровского государственного университета (102 студента педагогического факультета) о значимости межуровневой преемственности дошкольного и начального школьного образования для непрерывного формирования личности ребенка: отмечен высокий коэффициент студентов, недооценивающих мотивационно-целевую и оценочно-рефлексивную компетенции специалистов. Выделены необходимые компоненты успешной реализации этого вида деятельности, теоретическая и практическая подготовка специалистов. Названы основные пробелы в подготовке будущих специалистов: только обучающий фактор (определение уровня знаний ребенка), непонимание сущности и специфики этой работы, наличие теоретического блока без практических навыков, неспособность выделить личностные и профессиональные качества специалиста, обеспечивающие успешность решения задач, подготовка должна рассматриваться как целостное образование личности. Определены основные блоки компетенций и условия их формирования, а именно: информационное насыщение содержания дисциплин педагогического цикла и введение спецкурса по исследуемой тематике. Висвітлено результати анкетування студентів Придністровського державного університету (102 студенти педагогічного факультету) про значущість міжрівневої наступності дошкільної та початкової шкільної освіти для безперервного формування особистості дитини: відзначено високий коефіцієнт студентів, які недооцінюють мотиваційно-цільову і оцінно-рефлексивну компетенції фахівців. Підкреслено, що необхідними компонентами успішної реалізації цього виду діяльності є теоретична та практична підготовка фахівців. Названо основні прогалини у підготовці майбутніх фахівців: навчальний фактор (визначення рівня знань дитини), нерозуміння сутності та специфіки цієї роботи, наявність теоретичного блоку без практичних навичок, нездатність виділити особистісні та професійні якості фахівця, що забезпечують успішність вирішення завдань, підготовка повинна розглядатися як цілісне утворення особистості. Визначено основні блоки компетенцій та умови їх формування, а саме: інформаційне насичення змісту дисциплін педагогічного циклу і введення спецкурсу досліджуваної тематики.The article analyzes some aspects of professional training of the teacher for solving tasks of continuity of preschool and primary school education.
  Повний текст PDF - 368.606 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Курлат А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Курлат А. М. Совершенствование подготовки будущих педагогов к решению задач межуровневой преемственности (дошкольного и начального школьного) образования / А. М. Курлат // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 177-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_47.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського