Наукова періодика України Наука і освіта


Колесниченко Н. Ю. 
Іншомовна педагогічна освіта великої Британії: сучасний стан і перспективи модернізації / Н. Ю. Колесниченко // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_46
Зроблено теоретичний аналіз динаміки модернізації іншомовної педагогічної освіти Великої Британії в контексті уніфікації форм, змісту та рівнів мовної освіти в Європі. Виокремлено основні етапи становлення післядипломної підготовки вчителів іноземної мови, які змінювались відповідно до напрямів і тенденцій розвитку шкільної іншомовної освіти, зміст якої в 1960 - 1970-ті рр. був орієнтований на вивчення французької мови у початковій школи; у 1970 - 1980-ті рр. наголос було зроблено на змісті навчальної програми, методах і прийомах навчання іноземної мови. Досліджено структуру ступеневої іншомовної педагогічної освіти, в основі якої визначено три послідовні рівні підготовки вчителя іноземної мови: початковий (навчання в педагогічному закладі), пробний рік (стажування в школі), післядипломна освіта протягом усіх років роботи. Названо основні трансформаційні процеси в системі освіти, серед яких виділено дидактичні принципи розробки іноземних мов, збільшення кількості мов, пропонованих для вивчення, використання новітніх педагогічних технологій, формування комунікативних умінь, розвиток мережі спілкування фахівців для обговорення проблем у викладанні іноземних мов.Сделан теоретический анализ динамики модернизации иноязычного педагогического образования Великобритании в контексте унификации форм, содержания и уровней языкового образования в Европе. Выделены основные этапы становления последипломной подготовки учителя иностранного языка, содержание которого менялось в соответствии с направлениями и тенденциями развития школьного иноязычного образовании: в 1960 – 1970-е гг. оно было ориентировано на изучение французского языка в начальной школе; в 1970 – 1980-е гг. упор делался на разработку содержания учебной программы, методов и приемов обучения иностранному языку. Исследована структура многоуровневого иноязычного педагогического образования, в основе которого выделены три последовательные уровни подготовки учителя иностранного языка: начальный (обучение в педагогическом заведении), стажировка в школе, последипломное образование на протяжении всех лет работы. Названы основные трансформационные процессы в системе образования, среди которых выделены дидактические принципы разработки иностранных языков, увеличение количества языков, предлагаемых для изучения, использование новейших педагогических технологий, формирование коммуникативных умений, развитие сети общения специалистов для обсуждения проблем в преподавании иностранных языков.The article presents some results of theoretical researching the dynamics of modernization of Great Britain foreign language pedagogical education in the context of implementing European language policy. It gives a detailed analyzes of contents and means of improvement of professional-pedagogic training of British foreign language teachers in view of the factors of democratization and modernization of national system of foreign language education. There are revealed some basic antagonisms of the process of modernization of professional-pedagogical training of British foreign language teachers and perspectives of their development.
  Повний текст PDF - 413.763 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Колесниченко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Колесниченко Н. Ю. Іншомовна педагогічна освіта великої Британії: сучасний стан і перспективи модернізації / Н. Ю. Колесниченко // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Колесниченко Наталя Юріївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського