Наукова періодика України Наука і освіта


Гуцу В. Ф. 
Психолого-педагогические основы формирования здорового образа жизни студентов фа-культета физической культуры и спорта / В. Ф. Гуцу // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 144-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_39
Предпринята попытка применить мотивационно-информационную концепцию воспитания для анализа психолого-педагогических основ самореализации личности, способной по своему внутреннему убеждению вести здоровый способ жизни. Рассмотрен содержательный компонент этой концепции, состоящий в удовлетворении потребностей индивида педагогическими средствами на различных этапах его роста и развития: сначала формирование подсознательной (мотивационной и эмоциональной сфер), удовлетворение сложных биологических потребностей в игре и подражании, в физическом и психическом саморазвитии; становление сознания и самосознания, удовлетворение социальных потребностей в самоопределении, самосовершенствовании, т. е. формирование сверхсознания. В рамках данной концепции рассмотрено решение приоритетной педагогической задачи: формирование нравственно-психических основ здорового образа жизни. Освещен опыт ведения работы по формированию системы информирования и социально-нравственной ориентации у студентов факультета физического воспитания Приднестровского государственного университета. Проведен мониторинг состояния здоровья, потребностей и интересов студентов, в информационной основе которого – изучение социальной и личной значимости здорового способа жизни студентов.Зроблено спробу застосувати потребнісно-інформаційну концепцію виховання для аналізу психолого-педагогічних основ самореалізації особистості, здатної за своїм внутрішнім переконанням вести здоровий спосіб життя. Розглянуто змістовий компонент цієї концепції, який полягає у задоволенні потреб індивіда педагогічними засобами на різних етапах його росту і розвитку: спочатку формування підсвідомої (мотиваційної та емоційної сфер), задоволення складних біологічних потреб у грі та наслідуванні, у фізичному та психічному саморозвитку; становлення свідомості та самосвідомості, задоволення соціальних потреб у самовизначенні, самовдосконаленні, тобто формування надсвідомості. У контексті актуалізації вищеназваних положень концепції висвітлено досвід ведення роботи з формування системи інформування та соціально-моральної орієнтації з метою формування здорового способу життя студентів факультету фізичного виховання Придністровського державного університету. Зроблено моніторинг стану здоров'я, потреб та інтересів студентів, в інформаційній основі якого – вивчення соціальної та особистої значущості здорового способу життя студентів.An attempt to apply the information to analyze the concept of education, psychological and pedagogical foundations of self-identity, capable by their inner conviction to live a healthy lifestyle.
  Повний текст PDF - 452.112 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуцу В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуцу В. Ф. Психолого-педагогические основы формирования здорового образа жизни студентов фа-культета физической культуры и спорта / В. Ф. Гуцу // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 144-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського