Наукова періодика України Наука і освіта


Руссу Е. И. 
Эмоциональный интеллект как важный и надежный предиктор при определении личного и профессионального успеха у студентов-педагогов / Е. И. Руссу // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_20
Теоретически исследованы уровни развития эмоционального интеллекта (ЭИ), в частности: восприятие и оценка эмоций, эмоциональное содействие мышлению, понимание и анализ эмоций, управление эмоциями и способность к эмоциональному и интеллектуальному росту. Сформулировано более точное определение понятия "эмоциональный интеллект педагога". Подчеркнуты аспекты профессиональной подготовки для будущей педагогической деятельности, необходимые для развития эмоционального интеллекта. На основании результатов констатирующего этапа исследования (250 студентов Тираспольского государственного университета) выявлены низкий, средний и высокий уровни развития эмоционального интеллекта в экспериментальной и контрольной группах: отмечены показатели, соответствующие каждому из уровней развития ЭИ. Представлена структура авторского курса "Эмоциональный интеллект педагога". Особое внимание уделено формам и методам самостоятельной работы.Теоретично досліджено рівні розвитку емоційного інтелекту (ЕІ), зокрема названо наступні напрями: сприйняття й оцінка емоції, емоційне сприяння мисленню, розуміння і аналіз емоцій, управління емоціями і здатність до емоційного й інтелектуального зростання. Сформульовано більш точне визначення поняття “емоційний інтелект педагога”. Виділено аспекти професійної підготовки до майбутньої педагогічної діяльності, необхідні для розвитку емоційного інтелекту. На підставі результатів констатувального етапу дослідження (250 студентів Тираспольського державного університету) в експериментальній і контрольній групах виявлено низький, середній і високий рівні розвитку емоційного інтелекту: відзначено показники, що відповідають кожному з цих рівнів розвитку ЕІ. Наведено структуру розробленого й апробованого курсу “Емоційний інтелект педагога”. Особливу увагу приділено формам і методам самостійної роботи.The article analyzes relationship between emotional intelligence and success in pedagogical activity; demonstrates some ways of developing emotional intelligence of students-pedagogues.
  Повний текст PDF - 402.877 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Руссу Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Руссу Е. И. Эмоциональный интеллект как важный и надежный предиктор при определении личного и профессионального успеха у студентов-педагогов / Е. И. Руссу // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського