Наукова періодика України Наука і освіта


Коваленко В. Є. 
Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших шко-лярів у контексті різних науково-теоретичних підходів / В. Є. Коваленко // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_13
З позицій комплексного підходу (поведінковий, діяльнісний, психодинамічний) досліджено особливості емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів, зокрема розвиток емоційної сфери, виникнення змістових та інструментальних компонентів емоційної сфери, синтонію, емоційну децентрацію та просторово-часове зміщення. Названо основні показники емоційного розвитку дітей молодшого шкільного віку, виявлено особливості ситуативної емоційної регуляції, особливості позаситуативної емоційної регуляції, наявність і функціонування основних вікових особистісних новоутворень. Виокремлено певні аспекти застосування діагностичної методики А.Л. Венгера “Оціни поведінку”, в основі якої – діагностування соціальних переживань дитини шляхом оцінки персонажа на основі наявних критеріїв моральних норм.С позиций комплексного подхода (поведенческий, деятельностный, психодинамический) исследованы особенности эмоционального развития умственно отсталых младших школьников, в частности изучены такие показатели: развитие эмоциональной сферы, возникновение содержательных и инструментальных компонентов эмоциональной сферы, синтония, эмоциональная децентрация и пространственно-временное смещение. Названы основные показатели эмоционального развития детей младшего школьного возраста: особенности ситуативной эмоциональной регуляции, особенности внеситуативной эмоциональной регуляции, наличие и функционирование основных возрастных личностных новообразований. Выделены некоторые аспекты применения диагностической методики А.Л. Венгера "Оцени поведение", в основе которой – диагностирование социальных переживаний ребенка путем оценки персонажа на основе имеющихся критериев моральных норм.The article analyzes some peculiarities of diagnosing emotional development of mentally retarded junior schoolchildren in the context of psychodynamic, behavioral and activity approaches to the process.
  Повний текст PDF - 403.905 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваленко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваленко В. Є. Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших шко-лярів у контексті різних науково-теоретичних підходів / В. Є. Коваленко // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського