Наукова періодика України Наука і освіта


Мельничук І. В. 
Використання арт-терапевтичних технік у підготовці студентів-психологів у контексті ідей Болонського процесу / І. В. Мельничук, Р. П. Петрова // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_34
Проаналізовано сучасні арт-терапевтичні техніки, зокрема символ драми, тілесно-орієнтована терапія, арт-терапія у підготовці студентів-психологів у контексті Болонського процесу. Розкрито вплив зазначених технік на розвиток їх творчих здібностей. Наведено класифікацію провідних напрямів арт-терапії: терапія візуально-пластичними художніми засобами, драмотерапія, танцювально-рухлива та музична терапія. Окреслено основні методичні прийоми кожної з них. Особливу увагу приділено казкотерапії, особливість якої – використання метафоричних ресурсів казки. Розглянуто етапи проведення казкотерапії: обговорення уже існуючих казок, самостійне їх написання, інсценування, арт-терапевтична робота за мотивами казки. Констатовано актуальність використання казкотерапевтичних технологій в рамках курсу "Основи психотерапії".Проанализированы современные арт-терапевтические техники, в частности символ драмы, телесно-ориентированная терапия, арт-терапия в подготовке студентов-психологов в контексте Болонского процесса. Раскрыто влияние указанных техник на развитие их творческих способностей. Приведена классификация ведущих направлений арт-терапии: терапия с помощью визуально пластических художественных средств, драмотерапия, танцевально-подвижная и музыкальная терапия. Определены основные методические приемы каждого из них. Особое внимание уделено сказкотерапии, особенность которой - использование метафорических ресурсов сказки. Рассмотрены этапы проведения сказкотерапии: обсуждение уже существующих сказок, самостоятельное их написание, инсценировки, арт-терапевтическая работа по мотивам сказки. Констатирована актуальность использования сказкотерапевтических технологий в рамках курса "Основы психотерапии".Analysis of contemporary art therapeutic techniques, including character drama, body-oriented therapy, art terapыya in training psychology students within the context of the Bologna process. Reveals the impact of these techniques to develop their creative abilities.
  Повний текст PDF - 208.275 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельничук І.
  • Петрова Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельничук І. В. Використання арт-терапевтичних технік у підготовці студентів-психологів у контексті ідей Болонського процесу / І. В. Мельничук, Р. П. Петрова // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_34.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського