Наукова періодика України Наука і освіта


Латиш Н. М. 
Розвиток конструктивного мислення молодших школярів / Н. М. Латиш // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_31
Здійснено аналіз психологічних аспектів активізації конструктивного мислення учнів молодшого шкільного віку на основі системно-стратегіальної теорії творчості, розробленої В.О. Маляко, спрямованої на формування в них мисленнєвих прийомів. Наведено класифікацію задач, зокрема задачі, спрямовані на формування мисленнєвих тенденцій комбінування, аналогізування та реконструювання. Зроблено компаративний аналіз результатів дослідження, відзначено позитивну динаміку в прояві рівнів конструктивного мислення при розв’язанні задач на вільне конструювання, задач за умовою. Доцільним, на думку автора, є використання творчих тренінгів для розвитку конструктивного мислення та евристичних прийомів. В науковій розвідці досліджуваної проблеми перспективним напрямком є розробка засобів діагностики та розвитку учнів початкової школи.Осуществлен анализ психологических аспектов активизации конструктивного мышления детей младшего школьного возраста на основе системно-стратегиальной теории творчества, разработанной В.А. Маляко, направленной на формирование у детей мыслительных приемов. Приведена классификация задач, в том числе задач, формирующих мыслительные возможности комбинирования, аналогизирования, реконструкции. Сделан компаративный анализ результатов исследования, отмечена положительная динамика формирования уровней конструктивного мышления при решении задач на свободное конструирование, задач с определенными условиями. Целесообразным, по мнению автора, является использование творческих тренингов и эвристических приемов для развития конструктивного мышления. В научной разведке исследуемой проблемы перспективным направлением является разработка средств диагностики развития учащихся начальной школы.The article analyzes some psychological aspects of stimulating constructive thinking of junior schoolchildren on the basis of the system and strategy theory of creativity.
  Повний текст PDF - 220.967 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Латиш Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Латиш Н. М. Розвиток конструктивного мислення молодших школярів / Н. М. Латиш // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського