Наукова періодика України Наука і освіта


Клименко І. В. 
Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами / І. В. Клименко // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_22
Проаналізовано антропоцентричні тенденції в семіотичному просторі реклами, зокрема іконічні знаки, знаки-символи, знаки-індекси. На основі антропоцентричних символів за рахунок кодування інформації з’ясовано можливості підвищення ефективності рекламної комунікації, використання якої засновано на двоплановому способі подачі інформації: образно-предметному та змістовому, які надають змогу інтерпретувати інформацію в заданому ключі і створити ілюзію її правдоподібності. Підкреслено, що міфологізація свідомості споживача є домінантою антропоцентризму в рекламі. Акцентовано увагу на тезі про взаємозв’язок асоціативних ланцюгів, необхідних для підтримки певного міфу та певних потреб, установок, ставлення до відповідного бренду, а також потенційної налаштованості діяти у відповідному напряму.Проанализированы антропоцентрические тенденции в семиотическом пространстве рекламы, в частности иконические знаки, знаки-символы, знаки-индексы. На основе антропоцентрических символов за счет кодирования информации выяснены возможности повышения эффективности рекламной коммуникации, использование которой основано на двухплановом способе подачи информации: образно-предметном и содержательном, позволяющих интерпретировать информацию в заданном ключе и создавать иллюзию ее правдоподобия. Подчеркнуто, что мифологизация сознания потребителя является доминантой антропоцентризма в рекламе. Акцентируется внимание на тезисе о взаимосвязи ассоциативных цепей, необходимых для поддержания определенного мифа и соответствующих потребностей, установок, отношения к предлагаемому бренду, а также потенциальной настроенности действовать в соответствующем направлении.The article analyzes the main anthropocentric principles typical of advertising communication; points out groups of symbols of anthropocentric character; specifies opportunities of using relevant iconic signs, signs-indices and symbols; substantiates ways of increasing effectiveness of advertising communications at the expence of coding information based on anthropocentric symbols.
  Повний текст PDF - 201.952 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клименко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клименко І. В. Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами / І. В. Клименко // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського