Наукова періодика України Наука і освіта


Яблонська Т. М. 
Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів / Т. М. Яблонська // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_51
Визначено концептуальні засади реалізації рольової перспективи як стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх вчителів-філологів. Виокремлено двоаспектність цілепокладання, спрямованого на підготовку конкурентоздатного сучасного вчителя, структурування педагогічного знання у вигляді рольових ситуацій як важливої ланки стратегії підвищення якості педагогічної підготовки, побудову моделі рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки, обгрунтування педагогічних умов, що забезпечують результативність рольової перспективи, етапність реалізації рольової перспективи. Відзначено той факт, що педагогічна підготовка, її стратегія на підвищення якості та забезпечення високого рівня професіоналізму здійснюється за рахунок принципу рольової перспективи, механізмом реалізації якої виступає імітаційно-рольова ситуація, що моделюється через різні форми аудиторних занять та самостійної роботи майбутніх філологів.Определены концептуальные основы реализации ролевой перспективы как стратегии повышения качества педагогической подготовки будущих учителей-филологов. Исследованы двухаспектность целеполагания, направленного на подготовку конкурентоспособного современного учителя, структурирование педагогического знания в виде ролевых ситуаций как важного звена стратегии повышения качества педагогической подготовки, построение модели ролевой перспективы в стратегии повышения качества педагогической подготовки, обоснование педагогических условий, обеспечивающих результативность ролевой перспективы, этапность реализации ролевой перспективы. Отмечен тот факт, что педагогическая подготовка, ее направленность на повышение качества и профессионализма осуществляется с учетом принципа ролевой перспективы, механизмом реализации которого выступает имитационно-ролевая ситуация, моделирующаяся через различные формы аудиторных занятий и самостоятельной работы будущих филологов.Noted the fact that pedagogical training, its strategy to improve quality and ensure a high level of professionalism at the expense of the principle of role-playing perspective, the mechanism of which is the simulation-role-playing situation that is modeled through different forms of classroom and independent work of philologist’s future.
  Повний текст PDF - 269.795 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яблонська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яблонська Т. М. Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів / Т. М. Яблонська // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яблонська Тетяна Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського