Наукова періодика України Наука і освіта


Чайка О. В. 
Комунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності / О. В. Чайка // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 158-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_49
Визначено стан підготовки майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності в контексті сучасної парадигми освіти. Підкреслено необхідність застосування поряд з традиційними методами навчання інноваційних, зокрема, впровадження дискусій, "мозкових штурмів", методу образно-символічного сприймання шкільного курсу мови, ділових ігор, методу проектів. Висвітлено особливості застосування комунікативно-креативного підходу до проведення практичних занять, який уможливлює перенесення акцентів з предметно-змістового аспекту на розвиток креативності майбутніх філологів, в основі підготовки якої - моделювання комунікативних ситуацій, інтеграція навчального матеріалу, єдність об’єктивного та суб’єктивного змісту, культура мови та спілкування. Акцентовано увагу на необхідності застосування форм позакласної роботи з української мови та літератури. Исследовано состояние подготовки будущих учителей-филологов к творческой профессиональной деятельности в контексте современной парадигмы образования. Подчеркнута необходимость применения наряду с традиционными методами обучения инновационных методов, в частности, внедрения дискуссий, "мозговых штурмов", метода образно символического видения школьного курса языка, деловых игр, метода проектов. Освещены особенности применения коммуникативно-креативного подхода к проведению практических занятий, который переносит акцент с предметно-содержательного аспекта на развитие креативности будущих филологов, в основе подготовки которой лежит моделирование коммуникативных ситуаций, интеграция учебного материала, единство объективного и субъективного содержания, культура речи и общения. Акцентировано внимание на необходимости применения форм внеклассной работы по украинскому языку и литературе.Determined the training of future teachers of philology to the creative professional in the context of the current paradigm of education. Emphasized the need to use along with traditional teaching methods innovation, including the introduction of discussions, "brainstorming" method figurative and symbolic vision of the school year of language and business games project method. The attention are focused to the need to use extra-curricular Ukrainian language and literature.
  Повний текст PDF - 189.134 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чайка О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чайка О. В. Комунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності / О. В. Чайка // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 158-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_49.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чайка Олена Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського