Наукова періодика України Наука і освіта


Копусь О. А. 
Модель формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології / О. А. Копусь // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_23
Розкрито структуру моделі формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології, базовими блоками якої є мовленнєва й особистісна культура індивіда. Розглянуто етапи реалізації цієї моделі: мотивацційно-пізнавальний, діяльнісно-репродуктивний, оперативно-конструктивний, продуктивно-творчий, інтерпретаційний; організація і хід навчання, змістові компоненти, науково-методична система, дидактичні принципи. Охарактеризовано культурологічний, лінгвістичний, полікультурний, соціокультуний, методологічний компоненти дидактичної системи навчання в магістратурі. Акцентовано увагу на самостійній навчальній діяльності магістрантів філології, результативність яка базується на компетентнісній основі.Раскрыта структура модели формирования профессиональной лингводидактической компетентности будущих магистров филологии, базовыми блоками которой являются речевая и личностная культура индивида. Рассмотрены этапы реализации этой модели: мотивационно-познавательный, деятельностно-репродуктивный, оперативно-конструктивный, продуктивно-творческий, интерпретационный, организация и ход обучения, семантические компоненты, научно-методическая система, дидактические принципы. Охарактеризованы культурологический, лингвистический, поликультурный, социокультурный, методологический компоненты дидактической системы обучения в магистратуре. Акцентировано внимание на самостоятельной учебной деятельности магистрантов филологии, результативность которой должна базироваться на компетентностной основе.The article presents the issue of providing with high-quality education of future university teachers specializing in philology at the current stage; analyzes scientists' approaches to interpretation of the phenomen "model", "training model"; suggests the model of forming professional linguodidactic competence of future masters in philology.
  Повний текст PDF - 251.338 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Копусь О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Копусь О. А. Модель формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології / О. А. Копусь // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Копусь Ольга Антонівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського