Наукова періодика України Наука і освіта


Джуринський П. Б. 
Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_18
В авторській інтерпретації обгрунтовано змістовий компонент феномену "підготовленість майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності". Визначено педагогічні умови, форми і види роботи у напрямі підготовки майбутніх вчителів до здоров’язберігальної діяльності, в основу якої покладено навчально-виховний процес, що складається з аудиторної, позааудиторної та самостійної роботи студентів ВНЗ. Розглянуто та охарактеризовано компоненти авторської структурно-логічної моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігальної професійної діяльності: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, комунікативно-рефлексивний. Встановлено рівні розвитку кожного з названих компонентів, які корелюють з відповідними показниками підготовленості до здоров’язберігальної професійної діяльності. В авторской интерпретации конкретизирован содержательный компонент феномена "подготовленность учителя физической культуры к здоровьесберегающей профессиональной деятельности". Определены педагогические условия, формы и виды работы будущих учителей к здоровьесберегающей деятельности, в основу которой положен учебно-воспитательный процесс, состоящий из аудиторной, внеаудиторной и самостоятельной работы студентов ВУЗ. Рассмотрены и охарактеризованы компоненты авторской структурно-логической модели подготовки будущих учителей физической культуры к здоровьесберегающей профессиональной деятельности: мотивационный, когнитивный, деятельностный, коммуникативно-рефлексивный. Установлены уровни развития каждого из названных компонентов, которые коррелируют с соответствующими показателями подготовленности к здоровьесберегающей профессиональной деятельности.The article suggests a structural logical model of prepiring future teachers ofphysical education for health-saving professional activity. The author determines basic functions, the contents of components, pedagogical conditions, and levels of preparedness of future physical education teachers for health-saving professional activity.
  Повний текст PDF - 235.229 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Джуринський П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Джуринський П. Б. Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Джуринський Петро Борисович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського