Наукова періодика України Наука і освіта


Горіна Ж. Д. 
Система навчальних фахових дисциплін функціонально-комунікативного спектру / Ж. Д. Горіна // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_17
Проаналізовано зміст категорії "філологічні науки", розкрито концептуальні засади лінгводидактики вищої школи, ідеї прагма- і соціолінгвістики, лінгвоконцептології та лінгвокультурології. Розроблено авторську технологію формування компетентності міжкультурного спілкування з урахуванням ідеї міжпредметної координації. Підкреслено значення інтеграційно-дисциплінарного принципу профільної підготовки бакалаврів української філології. Виокремлено цикли навчальних дисциплін функціонально-комунікативного спектра: дисципліни гуманітарного, соціального й економічного циклу, дисципліни, що формують уявлення про профільний фах, дисципліни, які формують основи компетентності міжкультурного спілкування й профільних компетенцій, академічні дисципліни, інші філологічні дисципліни, дисципліни, спрямовані на поглиблене вивчення загальних і часткових проблем тексту і мовленнєвої комунікації, дисципліни, що забезпечують оволодіння методами і прийомами розв’язання практичних завдань в сферах педагогічної та філологічної діяльності.Проанализировано содержание категории "филологические науки", раскрыты концептуальные основы лингводидактики высшей школы, идеи прагма- и социолингвистики, лингвоконцептологии и лингвокультурологии. Разработана авторская технология формирования компетентности межкультурного общения на основе идеи межпредметной координации. Подчеркнуто значение интеграционно-дисциплинарного принципа профильной подготовки бакалавров украинской филологии. Выделены циклы учебных дисциплин функционально-коммуникативного спектра: дисциплины гуманитарного, социального и экономического цикла, дисциплины, формирующие представление о профильной специальности, дисциплины, формирующие основы компетентности межкультурного общения и профильных компетенций, академические дисциплины, другие филологические дисциплины, дисциплины, направленные на углубленное изучение общих и частных проблем текста и речевой коммуникации, дисциплины, обеспечивающие овладение методами и приемами решения практических задач в сферах педагогической и филологической деятельности.The publication presents an analysis of the category of philological sciences; revealed the conceptual framework and technology of creation the system of philological disciplines in the learning process of the graduating bachelorstudents and master-students specialized in Philology.
  Повний текст PDF - 217.362 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горіна Ж.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горіна Ж. Д. Система навчальних фахових дисциплін функціонально-комунікативного спектру / Ж. Д. Горіна // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горіна Жанна Дмитрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського