Наукова періодика України Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова


Кульчицький В. І. 
Формування фундаментальних фізичних понять під час вивчення теореми Гаусса та її застосування для обчислення напруженості електронного поля у діалектриках та провідниках у студентів інженерно-технічних спеціальностей вузів / В. І. Кульчицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 10. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_10_8
Зазначено, що генералізація та систематизація розділу "Електродинаміка" для учнів профільних (фізичних, фізико-математичних і фізико-технічних) класів ефективно здійснюється на підставі системи фундаментальних фізичних понять. Вдосконалено методичну модель процесу формування системи фундаментальних фізичних понять в учнів профільних класів у процесі вивчення розділу "Електродинаміка", яка будується на підставі конструктивного та системного підходів і полягає у конструюванні фундаментальних фізичних понять як теоретичних узагальнень під час збереження їх емпіричної основи. Запропоновано модель організації навчально-виховного процесу з фізики на підставі системи фундаментальних фізичних понять для учнів профільних класів, у якій за побудови структурно-логічних схем вивчення всіх підрозділів чільне місце займають фундаментальні фізичні поняття й ідеї фізичні науки.
  Повний текст PDF - 473.286 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кульчицький В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кульчицький В. І. Формування фундаментальних фізичних понять під час вивчення теореми Гаусса та її застосування для обчислення напруженості електронного поля у діалектриках та провідниках у студентів інженерно-технічних спеціальностей вузів / В. І. Кульчицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 10. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_10_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського