Наукова періодика України | Народна освіта | ||
Прокопчук В. Ю. Формування професійно-особистісної ідентичності майбутніх фахівців сестринської справи в контексті педагогічного експерименту / В. Ю. Прокопчук // Народна освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2019_2_6 Представлено результати дослідження проблеми формування професійно-особистісної ідентичності майбутніх фахівців сестринської справи у процесі навчання в медичному коледжі, яка експлікована як інтегральне переживання внутрішньої цілісності та самототожності власного унікального Я, що забезпечує динамічну узгодженість особистісного та професійного самовизначення у процесі фахової підготовки. Здійснено теоретико-методологічний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду теорії та практики проблем професійно-особистісної ідентичності, конкретизовано компоненти, критерії, показники та рівні її сформованості, визначено нові підходи до означеної проблеми шляхом упровадження організаційно-педагогічних умов і структурно-функціональної моделі та проведено експериментальну перевірку їх результативності у процесі вивчення дисциплін "Основи медсестринства", "Основи психології та міжособове спілкування", "Медсестринська етика та деонтологія". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прокопчук В. Ю. Формування професійно-особистісної ідентичності майбутніх фахівців сестринської справи в контексті педагогічного експерименту / В. Ю. Прокопчук // Народна освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2019_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |