Наукова періодика України | Незалежний аудитор | ||
Чередніченко Т. В. Сучасні моделі оцінки маркетингової результативності підприємства та напрями вдосконалення обліку маркетингових витрат / Т. В. Чередніченко // Незалежний аудитор. - 2015. - № 13. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Na_2015_13_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чередніченко Т. В. Сучасні моделі оцінки маркетингової результативності підприємства та напрями вдосконалення обліку маркетингових витрат / Т. В. Чередніченко // Незалежний аудитор. - 2015. - № 13. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Na_2015_13_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |