Наукова періодика України Незалежний аудитор


Чередніченко Т. В. 
Сучасні моделі оцінки маркетингової результативності підприємства та напрями вдосконалення обліку маркетингових витрат / Т. В. Чередніченко // Незалежний аудитор. - 2015. - № 13. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Na_2015_13_9
  Повний текст PDF - 357.668 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чередніченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чередніченко Т. В. Сучасні моделі оцінки маркетингової результативності підприємства та напрями вдосконалення обліку маркетингових витрат / Т. В. Чередніченко // Незалежний аудитор. - 2015. - № 13. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Na_2015_13_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чередніченко Тетяна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського