Наукова періодика України | Народознавчі зошити | ||
Сьомкін В. Структурна модель рекламного процесу в контексті дизайн-діяльності / В. Сьомкін // Народознавчі зошити. - 2011. - № 1. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaZo_2011_1_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сьомкін В. Структурна модель рекламного процесу в контексті дизайн-діяльності / В. Сьомкін // Народознавчі зошити. - 2011. - № 1. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaZo_2011_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |