Наукова періодика України Наукові записки НаУКМА


Гуменна О. В. 
Нейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу / О. В. Гуменна, К. О. Гончарова // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2018. - Т. 3, вип. 1. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2018_3_1_9
  Повний текст PDF - 294.767 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуменна О.
  • Гончарова К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуменна О. В. Нейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу / О. В. Гуменна, К. О. Гончарова // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2018. - Т. 3, вип. 1. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2018_3_1_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гуменна Олександра Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського