Наукова періодика України Наукові записки НаУКМА


Voropai O. 
Customer Centric Marketing Strategy for Universities / O. Voropai // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2018. - Т. 3, вип. 1. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2018_3_1_7
  Повний текст PDF - 332.908 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Voropai O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Voropai O. Customer Centric Marketing Strategy for Universities / O. Voropai // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2018. - Т. 3, вип. 1. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2018_3_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського