Наукова періодика України | Наукові записки НаУКМА | ||
Гуменна О. В. Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку / О. В. Гуменна, Л. В. Пан // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2017_2_1_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуменна О. В. Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку / О. В. Гуменна, Л. В. Пан // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2017_2_1_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |