Наукова періодика України Наукові записки НаУКМА


Гуменна О. В. 
Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку / О. В. Гуменна, Л. В. Пан // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2017_2_1_7
  Повний текст PDF - 260.348 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуменна О.
  • Пан Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуменна О. В. Методологія визначення ставлення споживачів до фірм-продавців на ринку / О. В. Гуменна, Л. В. Пан // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2017_2_1_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гуменна Олександра Віталіївна (економічні науки)
  • Пан Лілія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського