Наукова періодика України Наукові записки НаУКМА


Токарчук В. В. 
Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків / В. В. Токарчук // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2012. - Т. 133. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2012_133_27
  Повний текст PDF - 378.349 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Токарчук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Токарчук В. В. Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків / В. В. Токарчук // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2012. - Т. 133. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2012_133_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Токарчук Віктор Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського