Наукова періодика України | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка | ||
Стецький В. В. Суспільно-географічні підходи досліджень формування й розвитку обласних освітніх систем / В. В. Стецький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2014. - № 1. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2014_1_14 Розглянуто суспільно-географічні теоретичні питання формування і розвитку обласних освітньої системи, застосовано загальні методологічні підходи їх досліджень та отримані окремі результати організаційно-функціонального стану. Обгрунтовано положення визначення обласних освітніх систем як координаційно-регулятивної ланки формування навчально-виховного процесу в структурі національного освітнього комплексу. Зазначено, що ООС володіє освітнім потенціалом, має кілька аспектів його оцінки, зокрема визначення рівнів освіченості населення, формування структури і мережі закладів освіти відносно чисельності населення та ринку праці. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стецький В. В. Суспільно-географічні підходи досліджень формування й розвитку обласних освітніх систем / В. В. Стецький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2014. - № 1. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2014_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |