Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Аверіна К. С. 
Концептуалізація моделі діагностики культуротворчого зростання майбутнього педагога в умовах полікультурної освіти / К. С. Аверіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_1_20
  Повний текст PDF - 736.262 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Аверіна К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Аверіна К. С. Концептуалізація моделі діагностики культуротворчого зростання майбутнього педагога в умовах полікультурної освіти / К. С. Аверіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_1_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Аверіна Катерина Сергіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського