Наукова періодика України | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка | ||
Аверіна К. С. Концептуалізація моделі діагностики культуротворчого зростання майбутнього педагога в умовах полікультурної освіти / К. С. Аверіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_1_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Аверіна К. С. Концептуалізація моделі діагностики культуротворчого зростання майбутнього педагога в умовах полікультурної освіти / К. С. Аверіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_1_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |