Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Купчик Л. Є. 
Лінгводидактичні засади формування сучасної іншомовної компетенції школярів в умовах плюрилінгвізму (на прикладі німецькомовних країн) / Л. Є. Купчик // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_21
На основі аналізу лінгводидактичних підходів до викладання іноземних мов наприкінці XX – початку XXI ст. у школах країн німецькомовного простору розкрито поширення лінгводидактики комунікативного спрямування. Виокремлено ключові принципи сучасної іншомовної лінгводидактики: автономія учня, кооперативне навчання, автентичність навчальних матеріалів. Зазначено, що раннє вивчення іноземних мов стимулює використання ігрових методів на уроках іноземної, виділено їх переваги. Встановлено, що багатомовність суспільства вносить корективи у викладання іноземних мов, у мовний репертуар учнів загальноосвітньої школи, а саме: у школах німецькомовних країн втілюється формула "рідна мова + дві іноземні", що передбачає залучення дидактики викладання третьої та наступних мов.На основе анализа лингводидактических подходов к преподаванию иностранных языков в конце XX – начала XXI вв. в школах стран немецкоязычного пространства раскрыто распространение лингводидактики коммуникативного направления. Выделены ключевые принципы современной иноязычной лингводидактики: автономия ученика, кооперативное обучение, аутентичность учебных материалов. Отмечено, что раннее изучение иностранных языков стимулирует использование игровых методов на уроках иностранного, выделены их преимущества. Установлено, что многоязычие общества также вносит коррективы в преподавание иностранных языков, в языковой репертуар учеников общеобразовательной школы, а именно: в школах немецкоязычных стран воплощается формула "родной язык + два иностранных", что прогнозирует использование дидактики преподавания третей и следующих языков.The article defines the terms “didactics”, “language didactics” and “foreign language didactics”. On the basis of the analysis of language didactic approaches of foreign language teaching at the end of the XX – the beginning of the XXI century in schools of German-speaking countries it highlights the dissemination of communicative language didactics.
  Повний текст PDF - 272.353 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Купчик Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Купчик Л. Є. Лінгводидактичні засади формування сучасної іншомовної компетенції школярів в умовах плюрилінгвізму (на прикладі німецькомовних країн) / Л. Є. Купчик // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Купчик Лариса Євгенівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського