Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Орлова О. П. 
Практика формування культури діалогічного мовлення студентів-нефілологів / О. П. Орлова // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_18
Визначено стан формування культури діалогічного мовлення (КДМ) у студентів-нефілологів. Проаналізовано навчальну програму та підручники з української мови (за професійним спрямуванням). Встановлено відповідність програмі лише одного із підручників, що має можливість частково забезпечити студентів теоретичним матеріалом із проблеми дослідження і вправами для їх закріплення. За допомогою системи розроблених завдань проведено констатувальний зріз і з опорою на розроблені критерії оцінювання виявлено його кількісні та якісні результати, показники яких свідчать про низький рівень володіння КДМ студентами-нефілологами. Це спонукає до створення експериментальної програми формування КДМ і методики її формування.Определено состояние формирования культуры диалогической речи (КДР) студентов-нефилологов. Проанализированы учебные программы и учебники по украинскому языку (по профессиональному направлению). Установлено соответствие программе лишь одного из учебников, который имеет возможность частично обеспечить студентов теоретическим материалом из проблемы исследования и упражнениями для их закрепления. С помощью системы разработанных заданий произведён констатирующий срез и с опорой на разработанные критерии оценивания выявлены его количественные и качественные результаты, показатели которых свидетельствуют о низком уровне владения КДР студентами-нефилологами. Это побуждает к образованию экспериментальной программы формирования КДР и методики ее формирования.The article deals with determination of the state of forming culture of dialogic speech (CDS) of non-philological students. The educational curriculums and textbooks on professional Ukrainian have been analysed the correspondence of one textbook to the curriculum has been distinguished. With the help of the developed exercises the pre-experimental test has been conducted and its quantative and qualitative results have been estimated on the basis of the criteria. These results lead to creating experimental curriculum of CDS formation and devising its methodology.
  Повний текст PDF - 244.094 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Орлова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Орлова О. П. Практика формування культури діалогічного мовлення студентів-нефілологів / О. П. Орлова // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Орлова Оксана Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського