Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Нацюк М. Б. 
Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів англійської мови в читанні художньої літератури / М. Б. Нацюк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_17
Визначено основні засади й етапи формування лінгвосоціокультурної компетентності (ЛСКК). Окреслено цілі розвитку ЛСКК на дотекстовому, текстовому і післятекстовому етапах її формування. Рекомендовано виконання проблемно-пошукових завдань у зазначеному процесі. Конкретизовано вимоги до вправ і типологію вправ. Запропоновано систему вправ для формування ЛСКК у читанні художньої літератури.Определены основы и этапы формирования лингвосоциокультурной компетентности (ЛСКК). Указаны цели развития ЛСКК на дотекстовом, текстовом и послетекстовом этапах ее формирования. Рекомендовано выполнение проблемно-поисковых задач в указанном процессе. Конкретизированы требования к упражнениям и типология упражнений. Предложена система упражнений для формирования ЛСКК в чтении художественной литературы. The articles specifies the methodology of linguosociocultural competence of the future English language teachers in the process of reading fiction. The stages and the aim of each stage of linguosociocultural competence development have been distinguished, the demands to the exercises and the typology of the exercises have been defined.
  Повний текст PDF - 285.564 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нацюк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нацюк М. Б. Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів англійської мови в читанні художньої літератури / М. Б. Нацюк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нацюк Мар'яна Богданівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського